18 травня 2023 року у школі відбулося свято "Прощавай , Букварику!"(Учитель 1 класу Мединська Катерина Станіславівна , учитель музичного мистецтва Стефанишин Богдан Іванович)
Мужніємо, зростаємо, співаємо пісень,
Відмінно вже читаємо Букварика щодень.
Не кличте в даль, підручники, сторінками-крильми,
Сьогодні із Буквариком прощаємося ми...
18.05.2023 День вишиванки у рідній школі
Встає над світом щире сонце вранці
І землю гріє променем ясним.
А я іду по світу в вишиванці.
Я - українець! Я пишаюсь тим! ( Ніна Красоткіна)
"Де взяти слів, щоб вдячність передати
За все добро, за ласку, за любов,
За світ оцей, що нам подарували,
І за тепло, що даруєте знов"
12травня 2023 року загальношкільний виховний захід до Дня матері
Підготували : класний керівник 5 класу Крук Марія Михайлівна та вчитель музичного мистецтва Стефанишин Богдан Іванович
7 квітня Відзначають Всесвітній день здоров'я. Здоровий спосіб життя - запорука міцного здоров'я. У нашій школі було проведено виховний захід-змагання "Ми - за здоровий спосіб життя!" (конкурс дитячих плакатів, цікавий квест, спортивна естафета та поетично-музична замальовка) (Подоба Галина Михайлівна, Стефанишин Богдан Іванович)
1 квітня в Україні святкують День зустрічі птахів (День орнітолога). Улюбленим птахом українців є лелека. До цієї дати у нашій школі було проведено свято "Летять, лелеки , до моєї хати " (Ізеніцька Надія Михайлівна, Стефанишин Богдан Іванович) ( 06.04.2023)
Літературно- музична композиція "Буде тобі , враже, як Шевченко скаже!" березень 2023рік
(Глушко Ю.З., Стефанишин Б.І.)
Міжнародний день рідної мови 2023рік (Циган М.М., Стефанишин Б.І.)
"Коляда мандрує Україною" 2022р. (Папірник Н.Р., Стефанишин Б.І.)
"Андріївські вечорниці в Порічненській школі" грудень 2022р.(Циган М.М.,Стефанишин Б.І.)
ВИХОВАННЯ ШКОЛЯРІВ РЕАЛІЗУЮТЬСЯ В ПРОЦЕСІ ОРГАНІЗАЦІЇ :
навчально-виховної діяльності;
позаурочної та позакласної діяльності;
позашкільної освіти;
роботи органів учнівського врядування;
взаємодії з батьками, державними установами.
Завдання виховної системи:
Виховувати дитину як громадянина країни, національно свідомого, життєво і соціально компетентного, здатного здійснювати самостійний вибір і приймати відповідні рішення у життєвих ситуаціях.
Сприяти зростанню творчого духовного потенціалу особистості, розкриттю здібностей на кожному з виховних етапів.
Розвивати дитяче самоврядування як осередок самореалізації громадянського виховання.
Стимулювати саморозвиток, самовиховання, самоосвіту учнів та розвиток їх життєтворчої компетентності через участь у реалізації проектів соціального та благодійного напрямків.
Створювати умови для розвитку життєтворчої компетентності учнів.
Впроваджувати оптимальні методів, форм, засобів, що сприяють формуванню в учнівської молоді основ життєтворчості; розширення можливостей компетентного вибору особистістю свого життєвого шляху;
Виховна робота реалізується за такими напрямками:
Виховання громадянської свідомості через учнівське самоврядування, формування активної життєвої позиції.
Виховання правової культури та профілактика правопорушень.
Пропаганда здорового та безпечного способу життя. Психологічна підтримка учнів та вихованців.
Національно-патріотичне виховання.
Еколого-натуралістичне виховання, краєзнавство.
Культурологічне виховання.
Організація позаурочної діяльності учнів через гурткову, секційну, факультативну, дослідницьку та науково-пошукову роботу.
Кожний напрям відбито в річному плані роботи школи в доступному обсязі. Система виховної роботи спрямована на створення умов для розвитку для самореалізації особистості кожного учня.
Система виховної роботи школи забезпечує:
активне залучення до процесу виховання батьківської громадськості;
організацію методичної роботи з актуальних проблем виховання з педагогами, класними керівниками;
розвиток активності школярів у різних видах діяльності та творчий розвиток здібностей, інтересів особистості у позанавчальній діяльності;
згуртовування учнівських колективів навколо організації колективних творчих справ, участь у проектах;
соціальну захищеність і підтримку учнів;
співпрацю з дитячими молодіжними та громадськими організаціями, об’єднаннями, колективами;
співробітництво з правоохоронними органами, соціальними службами з питань організації правової освіти, профілактичної роботи серед школярів;
концентрацію сил педколективу за пріоритетними напрямками виховної роботи.
Управління шкільною виховною системою здійснюється через конкретизацію цілей виховання, розширення видів діяльності, введення інновацій у виховний процес, діяльність соціально – психологічної служби розширення взаємодій з середовищем. Пошук сучасних шляхів і засобів виховання школярів здійснюється на засадах педагогіки творчості і становить одну із найактуальніших проблем навчально-виховного процесу. Тому в школі визначено коло питань для пріоритетного вирішення сутності виховного процесу, функцій, які спрямовані на розв’язанні проблеми становлення творчої особистості.
Основними принципами організації виховного простору школи життєтворчості є:
Максимально можлива свобода учня у виборі форми та міри власної участі у виховному просторі;
Створення сприятливих можливостей щодо розвитку та здійснення життєтворчості учня, набуття та реалізації ним індивідуально-особистісних технологій життєтворчості.
Заохочення учня до визначення власних цілей та завдань, вироблення індивідуального плану участі у виховному просторі.
Врахування особистісних особливостей учня: його досвіду, рівня знань, здібностей, стилю життя, актуального стану його життєвої компетентності.
Орієнтація на самостійну активну участь учня у виховному просторі.