Організація освітнього процесу у 2021/2022 навчальному році: вебінар 25.06.2021
25 червня 2021 року Державна служба якості освіти України у партнерстві з Цифровим видавництвом MCFR провели вебінар «Як завучу організувати освітній процес у 2021/2022 навчальному році».
Олена Cвятенко, начальниця відділу базової освіти департаменту інституційного аудиту Державної служби якості освіти України, розповідала про особливості планування роботи закладу, розбудову внутрішньої системи забезпечення якості освіти, а також зупинилася на питаннях організації освітнього процесу з використанням технологій дистанційного навчання.
Під час вебінару продемонстровано практичні кейси з розроблення стратегії розвитку закладу загальної середньої освіти, річного плану та режиму роботи. Окремо розкрито тему проведення самооцінювання освітнього й управлінського процесів з прикладами моделей та визначенням сильних і слабких сторін школи. Лекторка акцентувала увагу на методах збору інформації:
• опитування (анкетування учасників освітнього процесу, інтерв’ю);
• вивчення документації (аналіз документів закладу освіти);
• спостереження (за педагогічною діяльністю, освітнім середовищем).
Інформаційний ресурс про якісну школу👉 https://qualityeducation.org.ua
Методичні рекомендації для керівників закладів загальної середньої освіти щодо розбудови внутрішньої системи забезпечення якості👉https://bit.ly/3tpcnIY
Абетка для директора👉http://bit.ly/373HSMT
Самооцінювання шкіл: чекліст👉https://bit.ly/3aAZmn1
00:00 Вступ
00:34 Основні процеси в організації освітнього процесу
02:55 Вимоги до організації освітнього процесу
03:33 Основні поняття освітнього процесу
04:10 Освітня програма
09:25 Безпечне освітнє середовище
11:35 Урахування освітніх потреб учнів
13:23 Структура навчального року
18:45 Система забезпечення якості освіти
19:41 Внутрішня система забезпечення якості освіти
22:16 Напрями та критерії оцінювання школи
46:16 Самооцінювання школи
48:55 Моделі самооцінювання
49:38 Методи збору інформації
51:36 Кроки до організації самооцінювання закладу освіти
56:44 Запитання/Відповіді