НОВА УКРАЇНСЬКА ШКОЛА
Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.
НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.
Правила прийому до закладу освіти
Зберіть необхідні документи:
Заява одного з батьків.
Копія свідоцтва про народження дитини (оригінал пред'являється).
Ідентифікаційний код (ІПН) дитини.
Медична довідка встановленого зразка (форма № 086-1/0) та копія довідки про щеплення (форма № 063/0).
Висновок ІРЦ (для дітей з особливими освітніми потребами).
Подайте заяву:
Заяви приймаються впродовж встановленого періоду (наприклад, з 1 квітня до 31 травня для перших класів).
Можна скористатися порталом "Електронна реєстрація в заклади загальної середньої освіти" (school.isuo.org) для подання заяви.
21.03.2023р. Відкритий урок української мови у 1 класі . Вчитель - Мединська Катерина Станіславівна.
Тема уроку .Звук [ ш ], позначення його буквою "ш". Читання слів , речень. Скоромовка
Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, в якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й уміння застосовувати їх у повсякденному житті.
НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.
1. Про затвердження Державного стандарту початкової школи
https://drive.google.com/file/d/1dZD72XXcpyxN1y0jepbiyq6cPPedg-bv/view?usp=sharing
2. Наказ 367 Про затвердження порядку зарахування та переведення учнів до державних та комунальних ЗЗСО
https://drive.google.com/file/d/1DeX_bTQRapwsQCL0INUJITLjvjWvJ84m/view?usp=sharing
3. Особливості оцінювання навчальних досягнень учнів
4. Педагогіка партнерства
https://drive.google.com/file/d/1FkJNzW4WqiXQU6ZKYjo1XbU0DrlAB_J4/view?usp=sharing
5. Сучасний вчитель як провідник змін